Hieronder treft u een overzicht aan van de meest gestelde vragen met bijbehorend antwoord.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

U kunt uw bestelling ook afhalen. Daar wij 2 winkellocaties hebben, adviseren wij u om voor het afhalen telefonisch contact op te nemen.
Wij zullen er dan voor zorgdragen dat uw bestelling klaar ligt bij de door u gewenste winkellocatie.

Mijn product is kapot of beschadigd!

Mocht u een artikel binnen hebben gekregen waarbij een breuk of schade is verzoeken wij u om binnen 7 dagen contact met ons op te nemen zodat wij u kunnen helpen.

Mijn bestelling is (nog) steeds niet bezorgd!

Na het verzenden van uw bestelling ontvangt u een Track & Trace code via het opgegeven email adres.
Mocht u deze niet hebben ontvangen controleer dan uw spam box.
Als u deze email niet heeft ontvangen kunt u ons altijd een bericht sturen , wij zullen dan opnieuw uw Track & Trace code doorgeven.
Mocht uw pakketje te lang onderweg zijn neem dan vooral contact op dan zullen wij gaan kijken waar uw pakket is gebleven en contact opnemen met de bezorgdienst.

Staat uw vraag er niet tussen?
Neem dan vrijblijvend telefonisch contact met ons op of stuur een bericht via de contactpagina.